duminică, 11 ianuarie 2009

Cine a zis ca e trista singuratatea??

Insist sa ma intalnesc cu persoana care a facut o asemenea afirmatie si sa ii povestesc cat de bine ma simt eu cu mine!! Chiar as putea spune ca suntem cuplul perfect...nu ne certam niciodata, ba chiar de cele mai multe ori eu sunt de acord cu mine si mine este de acord cu eu si uite asa traim intr-o vesnica ambianta....
De ce vor oamenii sa-si complice viata insistand sa creada in mitul asta nenorocit al androginului care spune ca fiecare om are jumatatea ta? Sa inteleg ca ne nastem incompleti? Tind sa cred ca nu..mai ales in momente ca astea cand imi iubesc singuratea.
Azi..spre exemplu am fost la film..SINGURA si nimic nu m-a facut mai fericita decat sa realizez ca imi e bine si asa...bine, asta in ciuda insisentelor enervante ale tanticii de la bilete (sunteti doar dumneavoastra?, zic:da....sunteti singura?, zic:da....nu va insoteste nimeni?!, zic:nuh...) care ma adusese pe punctul de a urla: "tanti!!! ai vreo problema cu asta?"..dar, mi-am pastrat calmul si m-am bucurat de locul meu magic de pe randul 15 de care sigur nu beneficiam daca mai eram cu cineva. Pe toata durata filmului nici ca nu puteam sa ma simt mai bine..mi-am savurat sucul si floricelele si m-am amuzat, iar la plecare ca sa pun cireasa pe tort mi-am luat o guma de-aia rotunda si am mestecat-o intr-o veselie in drum spre casa pana am simtit gustul ala al copilariei de guma turbo.
Ca si concluzie, oamenii au tendita de a exagera si de a se complace in durere si tristete, dar intotdeaua exista ceva ce iti poate oferii farama aia de fericire mult-visata...you just need to pay a little bit more attention to the things which surround you;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

si uite asa ne dam seama ce dubioasa e firea omeneasca...e posibil ca de ieri pana azi sa ne schimbam complet parerea..ieri parea ca...singuratatea nu iti da pace..azi..s pare k a fi singur..e de fapt impropriu spus..esti cu tine:) ps:vezi k nu am ras chiar deloc...love your way of writing